Vertrek binnen enkele uren...

1 juni 2016 - Hoogstraten, België

Morgen is het zover....vroeg vertrekken richting Ierland om daar het land te ontdekken met een rondreis.
Bagage is bijna gepakt, mijn dikste vriend is met haar logeerkoffertje (hondenbrokken, hondenkoekjes, ...) op haar logeeradresje afgezet (wat zal ik ze weer missen)...moest deze keer alleen met die zware bench sleuren want mannetje moest in een buurgemeente nog brandweerman gaan spelen...blijkbaar  weer op diverse plaatsen in de Kempen héél véél wateroverlast.
Huisje zal ook weer in goede handen zijn...wordt er ineens ook weer voor de kippetjes en de vissen gezorgd...
En nu maar vlug beddeke in want iets na 5u worden we opgehaald...Slaapwel....

1. Diane:
    1 juni 2016
    weer heel veel plezier gewenst op jullie reis en mila mag ook weer op reis ook al is het in hoogstraten zelf wat zal ze weer verwent worden.
  2. Ann Janssens:
    Heeeeeee ik zie net dat jullie morgen vertrekken....geniet ervan en kijk weer uit naar jullie reisverhalen! Veel groetjes en goed goed go
  3. Joosen jan:
    1 juni 2016
    Wij wensen jullie veel reis plezier gr
  4. Wendy:
    2 juni 2016
    Veel plezier inderdaad Ierland... Ben benieuwd naar jullie verhalen! Geniet ervan x
  5. Lies en jef:
    Veel plezier en.....geniet er maar goe van!xxx