Iceland...here we come...

31 augustus 2016 - Hoogstraten, België

Althans, dat hopen we toch want gisteren kregen we via de media vele berichten te lezen over één van de grootste vulkanen van IJsland, de Katla (1450 meter hoog). Deze explosieve vulkaan staat namelijk op uitbarsten en dit zou geen goed nieuws zijn voor onze rondreis in IJsland. Tot nu toe staat het licht nog altijd op groen om te vertrekken maar helemaal gerust zijn we er niet in. In juni was er trouwens ook al melding van een mogelijke uitbarsting van een andere vulkaan, de Hekla, die momenteel ook nog als 'High-Risk' staat vermeld. ‘Fingers Crossed’ dat deze vulkanen hun rust zullen terugvinden.

Bagage staat ondertussen zo goed als gepakt...deze keer niet vroeg het beddeke uit want we hebben een avondvlucht...morgen nog een laatste check en voor nu slaapwel...

1. Lies en jef:
    1 september 2016
    Veel plezier Brenda en Swa...en we duimen voor jullie mee dat die vulkaan zich koest houd terwijl jullie daar zijn.xxx
  2. Neeltje Schipper:
    10 september 2016
    Wat een schitterende fotoreeks, Brenda. En als de Alzheimer toeslaat kan ik jullie verhalen doorlezen!