Terug naar het Hoge Noorden...

3 februari 2017 - Hoogstraten, België

Ja hoor, we staan op het punt om weer te vertrekken naar het Hoge Noorden...en nu zelfs naar het noordelijkste puntje van het vasteland van Europa...de Noordkaap in Noorwegen...heel spannend allemaal...

Deze keer behoorlijk wat zenuwen om aan onze rondreis door Noors en Fins Lapland te beginnen, beetje te veel gepiekerd over van alles en nog wat de laatste weken denk ik...maar ondertussen staat alles vertrekkensklaar en voor m'n allerliefste hondje, de kippetjes en het huisje wordt ook weer goed gezorgd.

Nu maar vroeg bedje in want de wekker zal heel vroeg van zich laten horen...

Hopelijk volgen jullie onze belevenissen weer mee!!!

1. Jacobs Marian:
    3 februari 2017
    Gelukzakken
    Naar zo'n prachtig land!
    Fijne reis gewenst!
  2. Joosen jan:
    3 februari 2017
    Hoi dat er thuis voor alles goed gezorgd word daar twijfele niet aan. Vertrek maar met een gerust hart en geniet ervan gr
  3. Ann Janssens:
    Héla jullie. Fijne reis geniet ervan. Kijk weeral naar de verhalen uit! Wij gon efkes de popi jopi bezoeken . Weersverwachting de dagen dat wij in rome zijn regen regen regen ⛆
  4. Chris en Wannes:
    4 februari 2017
    Alė, dan toch het thermisch ondergoed aangetrokken om het koude noorden te bezoeken. Geniet er van. Wij